Direktlänk till inlägg 21 december 2006

Inte det mest upplyftande kanske

Av BD - 21 december 2006 18:49

Gurgel, jag står inte ut. Jag har värsta bra betygen. Det tycker till och med Veronica liksom. Ändå så är min morsas första reaktion när hon får se mina betyg "Fick du bara G i idrott?".Driver hon med mig eller VAD?Jag hatar när min mamma får mig att gråta. Jag känner mig så dålig då. Svag, liksom. Jag vill inte vara svag. Jag vill vara stark, men det kommer jag aldrig bli. Dessutom är jag en tönt som inte vågar stå för mina tankar och handlingar, jag skyller jämt allting på andra. Dålig, dålig, dålig karma.

 
 
Ingen bild

Mina

21 december 2006 20:09

Vilken liten rackare! Du har ju asbra betyg!! Men jag känner igen det ganska väl det där...
Puss på dej!

 
tannaz

tannaz

21 december 2006 23:28

den sitsen har man varit i några gånger.
Att man slitet och gjort något man är nöjd och glad över sedan ser någon bara det lilla , ända, som är LITE mindre bra.
Då blir man ledsen och förbannad.

Jag tycker i alla fall att det verkar gå jättebra för dig och idrott kanske inte är så svårt att jobba upp precis, dessutom så är det inte det viktigaste , fast det beror ju såklart vad du ska satsa på i framtiden....

Du kommer kunna jobba upp det!
Kramar // Tannaz

http://minvarld.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BD - 8 juni 2010 00:35

Jag har inte varit inne här på cirkus ett år. För tre år sedan var jag en mycket aktiv bloggare. Då var bloggagratis en färglös, mycket enkel sida som till och med en teknikdyslektiker som jag kunde förstå mig på. Nu loggar jag in och... WAAAAAAH. ...

Av BD - 24 januari 2009 14:13

Nu har jag bloggat även detta år.

Av BD - 15 mars 2008 00:54

Har ni någon gång känt att tystnaden är värre än vad alla trumhinnespräckande ljud i hela världen, kopplade till en riktigt köttig förstärkare, samlade i ett rum med kraftigt eko någonsin kommer att vara? Har ni någon gång känt att mörkret är värre ä...

Av BD - 16 augusti 2007 21:23

Det var länge sedan jag skrev här. Två månader sedan. Det känns som en hel livstid. Som två epoker med en djup avgrund mellan sig. Jag har på något sätt glömt bloggandet i den gamla tiden, och nu är det försent att gå tillbaka och hämta det igen.   J...

Av BD - 27 juni 2007 18:19

Jag har varit en dålig bloggare men jag orkar inte bry mig. Egentligen fattar jag inte meningen med att blogga. Man bara skriver en massa skit och hoppas att någon intresserar sig för det.   Det har inte hänt så mycket att skriva om den senaste vecka...

Presentation

Omröstning

Livet är
 underbart
 överskattat
 helt okej
 ett mumintroll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards