Alla inlägg under juni 2006

Av BD - 19 juni 2006 22:01

Imorgon drar jag till the Westside!

Av BD - 16 juni 2006 22:16

Saker jag ska göra i sommar:1. Gå på Grönan med Mina, Annie, Lovisa, Mathilda, Anni, Victoria och Nina. Ska bli skitkul!2. Flyga till Los Angeles. 9 timmars flygresa men det är värt det! 3. Åka till San Fransisco. Alla som varit där säger att det är typ världens kallaste väder där... så nu är det upp till bevis för San Fran!4. Bo i något slags Grizzlybjörns-ghetto uppe i skogen vid Lake Tahoe. Om jag inte kommer tillbaka till skolan i höst har jag antagligen blivit uppäten av en sån där björn.5. Åka till Grand Canyon och Death Valley. Say no more...6. Vara tre dagar i Las Vegas! Det kommer bli helt galet, I promise...7. Åka tillbaka till Los Angeles och bo där i en vecka. I värsta beachhouset! Helt gratis! Fatta vad bra det är med amerikanska, rika släktingar.8. Flyga hem till tråk-Sverige.9. Gå på min farmors begravning.10. Kanske hälsa på Anni när hon är på Grällsta.11. Träffa Nyköpings-Emma som jag inte träffat på ett år! SAKNAR DIG!12. Softa på landet nån vecka (tråkigt i vanliga fall, men efter den här sommaren kommer det nog vara skönt)Så ser min sommar ut.

Av BD - 16 juni 2006 22:04

ÄNTLIGEN!!

.

Av BD - 14 juni 2006 23:27

Min farmor har dött.

Av BD - 13 juni 2006 19:48

Idag var jag på Djurgården med skolan! Det var jättevarmt och värsta fina vädret hela dagen. Jag o kompisarna badade i Djurgårdskanalen, det var faktiskt inte så kallt som jag förväntade mig... Visst, det är inte så fräscht att bada där men who cares? Det är ju sommar...

Hot

Av BD - 12 juni 2006 19:40

Shit vad varmt det är nu asså! Det är säkert 30 grader ute och ännu varmare inomhus. Idag på eftermiddan låg jag, Olivia o Nina o solade på kajen... det var värsta skönt fast det var så jävla varmt! Fast det roligaste var när Nina o jag såg ett fetto som åkte förbi i en bil. När han körde förbi oss dunkade han huvudet i rutan och trodde han var cool! Snacka om patetisk snubbe...

Av BD - 9 juni 2006 21:16

Nu har jag ätit glass igen! Det är fjärde gången den här veckan! Jag tror att jag blivit beroende... godaste glassen är Ben & Jerry's Cherry Garcia, men tyvärr innehåller den typ tusen kalorier och dessutom är den skitdyr! Det är synd att den ska vara så jävla god...

Av BD - 9 juni 2006 19:59

...av skolan alltså. Och sista veckan är ju alltid skitsoft! Alla betyg är satta, man går bara runt och känner sig härlig för att det snart är sommar... Jag älskar verkligen sommaren! Det är den som gör det värt att överleva vintern.

Presentation

Omröstning

Livet är
 underbart
 överskattat
 helt okej
 ett mumintroll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards