Alla inlägg den 12 december 2006

-

Av BD - 12 december 2006 21:34

There's prayer covering the silence in my room.No I don't want to wake up as myself.

Av BD - 12 december 2006 21:18

Imorgon är det lucia. Ångest. Vi ska hänga med småbarnen hela dagen, och det kommer inte bli kul eftersom alla är helt anti-teletubby. När jag var typ tio, elva år så hade jag humor. Det har inte de nuvarande ungarna. Antingen så drar dom ned byxorna på en, eller så är de helt översnobbiga och går runt och tror att dom äger skolan. Blä för ungar.Men man får pepparkakor i skolan, det är ett stort plus. Jag kan inte rå för att jag är matberoende.

Av BD - 12 december 2006 18:42

Nu ska jag kolla på Star Wars. Mys.

Av BD - 12 december 2006 18:35

Bra saker med julen:JulklapparnaStämningenGodisJulgranKarl-Bertil JonssonDåliga saker med julen:Julmat Kalle AnkaÅngestMissnöjda släktingar

Av BD - 12 december 2006 18:27

Idag efter skolan var jag, Mina, Anni, Nina och Olivia på stan för att köpa julklappar. Det blev lite misslyckat, för det var bara jag som köpte en seriös julklapp. Den ska Viccy få (saknar dig din lilla nörd, kom hem nu!). Nina och Olivia köpte den skönaste presenten till julklappsbytet i skolan. Hahaha, Veronica kommer få en chock när hon ser vad det är. Sen försökte vi upprepa min och Annis Pucko-succé i Gamla Stan, men tyvärr så fanns det inte Pucko på Hemköp så vi fick köra med annat. Anni köpte en Mumin-dricka till mig. Tyvärr så smakade innehållet muminfitta, men förpackningen var iallafall söt. Vi gick till Drottninggatan för att smälla dom. Det blev lite av ett fiasko kan man säga. Första gången vi försökte så var det ingen förpackning som smällde. Andra gången så smällde min, Annis och Olivias. Sen var det bara Nina som hade kvar sin, för Minas hade det gått hål på. Haha, jag känner mig jättetöntig som har såna dagisintressen.Sen på bussen hem träffade jag min lillebror som varit och spelat gitarr. Han är så söt, han råkade paja ett säte på bussen (ett sånt där man fäller ned). Det bara vek sig! Jag har vissa klagomål på SL. Min brorsa är värsta skinny. Tänk om en jättetjock människa satt sig på det sätet, vad hade hänt då? Jag har bara varit hemma i en kvart men jag har redan hunnit äta två mandariner. Alltså, varför är mandariner så beroendeframkallande? Har man tagit en kan man inte sluta. Det är fan värre än droger.hej hopp.

Presentation

Omröstning

Livet är
 underbart
 överskattat
 helt okej
 ett mumintroll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards