Alla inlägg den 6 december 2006

Av BD - 6 december 2006 19:52

Jag vet att jag är tragisk för jag skriver hundra inlägg i minuten, men jag har fan ingen annan att prata med.Allt är åt helvete och iTunes funkar inte för min brorsa har fuckat upp det.Jag måste ha SMK nu! Ge mig Supermaskinen och jag håller kanske käften.

Av BD - 6 december 2006 19:47

Om jag inte ens blir glad av pizza längre, vad ska jag då leva för?Kan inte någon bara köpa ett liv åt mig. Det finns säkert billiga på eBay.

Av BD - 6 december 2006 19:42

Det är inte hälsosamt för mig att vara ensam för länge.Det känns som om väggarna ska ramla ned i skallen på mig. Det är så jävla tyst att jag hör mina egna hjärtslag. Jag har satt på TVn på högsta volym för att få höra någon skratta, även om det är en sån där fejkad skrattmaskin som dom lägger in i bakgrunden på alla tragiska amerikanska TV-serier för att ge ett intryck av att programmet inte alls är tråkigt utan superduperhilarious och att man är korkad om man inte fattar skämten. Dom kanske kan lura amerikanarna att programmet är roligt men jag låter mig inte missledas. "La Mia Pizzeria smakar som på en äkta italiensk pizzeria" smakade plast och helvete. Jag vill bara spy eller ännu bättre dö fast först ska jag kolla på Bonde söker fru.

Av BD - 6 december 2006 17:28

Mitt liv suger verkligen. Nu ska jag gå och käka en "La Mia Pizzeria, smakar som på en äkta italiensk pizzeria" och det ska bli gott. Jag lever för att äta. Jag borde kolla upp symptomen för bulimi.

Av BD - 6 december 2006 17:16

Jag är, har alltid varit och kommer alltid att vara en sucker för hästar och ridning. Jag vet att det inte är det hetaste man kan hålla på med, men har man en gång suttit på 500 kilo häst och känt all den energi som finns gömd under ridskole-fettet helt plötsligt explodera och få en att flyga fram över marken, ja då är man fast. Jag blir lite stött när vissa påstår att det inte är svårt att rida. Bara att sitta och säga hoppla så gör hästen som man vill. Sen är det ju inte särskilt överraskande att de som tror det själva aldrig har ridit i en större utsträckning än att bli ledd runt på Skansen nån gång för många år sedan.Jag förstår inte varför det ska anses mesigt att rida. Hade jag istället t.ex spelat fotboll så hade jag genast fått mer respekt. Ändå så är det långt mycket svårare, jobbigare och farligare att rida än att spela fotboll. Jag tror det beror på att ridningen är stämplad som en "tjejsport", och tjejer är mycket mesigare än killar, det vet ju alla.Eller?

Av BD - 6 december 2006 17:03

Att känna sig tyngdlös (i Fritt Fall t.ex.)SlagsmålsklubbenAtt hoppa med en häst och känna G-krafterna i magen när man flyger över hindretO'Hoj KolasåsMumintrolletAtt vara ensam men utan att känna sig ensamAtt äta glass och kolla på TV samtidigtKrama någon man gillarSlå någon man ogillarLyssna på techno med jättehög bas så att det känns som om hjärtat slår i takt med musikenJulenLyssna på Kraftwerk när man har tänt rökelseÄta mandariner utan kärnorÖverhuvudtaget äta saker (jag är lite lätt matberoende)SkrattaLukten i Second Hand-affärerKolla på Sagan om Ringen på bio och få "filmorgasm" under vissa scenerGaloppera jättesnabbt med en häst över en stor sommarängÅka bergochdalbana med loop

Av BD - 6 december 2006 16:46

Pokémon (samlarkorten och tv-programmet)Blanda glass med kolasås/chokladsås och sen röra om tills allt är helt smältSpela "Björnen sover" på pianoVara rädd för myrorVara rädd för människor som går i sömnenVara rädd för att döBUPDansa framför spegelnSpela i bandet "Bästa Stjärnorna" med Ebba, Signe och AstridDagdrömmaLittle monkey lostGorbys pirogerKPKalle Ankas pocketKolla på när pappa spelar "Prince of Persia"Lilla Anna och Fåret, två gosedjur som jag fortfarande sover medDiademSe på när Hammarby får stryk av Sandviken i bandy på ZinkenLeka i jättestora snöhögarSlå min lillebrorBli slagen av min lillebrorAbsolute Rock ClassicsBlanda mjölk med vatten och sen skryta om att man gjort "spökvatten"Blå ögonskuggaMora TräskInte kunna sova på grund av ångestVilja växa uppAldrig vilja bli stor

Presentation

Omröstning

Livet är
 underbart
 överskattat
 helt okej
 ett mumintroll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards