Direktlänk till inlägg 15 oktober 2006

Fuck de som inte älskar sina gammelpäron

Av BD - 15 oktober 2006 20:53

Hela den här helgen har jag varit i Fagersta, där min mormor och morfar bor. Jag tror att många i min ålder underskattar sin äldre släkt och anser att de är gamla och tråkiga. Mina gammelpäron är lyckligt lottade som har mig som barnbarn ;) Men allvarligt talat alltså, jag tror att de flesta innerst inne gillar sina mor- och farföräldrar men de vill inte erkänna det eftersom det inte anses särskilt hett att hänga med pensionärer. Fuck dom som inte respekterar att jag kanske vill gå och shoppa i Fagersta med min mormor istället för att stanna kvar hemma i Stockholm och vara med kompisarna. Fuck dom som lägger sig i vad andra gör och kommer med kommentarer när de egentligen inte behöver bry sig alls. Fuck dom alltså!Jag älskar mina pensios-släktingar. Give me credit for it, not shit!

 
 
Ingen bild

linda

15 oktober 2006 21:29

vad säger din mormor å morfar om ditt fuck--snack?
om jag ska vara ärlig så tror jag inte att alla undviker att tex umgås med sina mor-far föräldrar för att dom skäms.
det är nog av olika skäl.dom kanske faktiskt inte vill!
jag tex kan inte pga att dom är knalldöda.

men nog kan du beskriva din kärlek till släktningar på ett mer fint sätt än med fuck i varje mening.
det känns som om du tagit åt dig gräsligt mycket av vad någon har sagt och att du mer försvarar dig.
hade du varit så trygg i din relation på din syn vad gäller din mormor m.m så trot jag att du hade skrivit på ett finare sätt.
varför bryr du dig så jävligt i vad folk säger?
om du älskar att vara med din mormor,SKIT i alla andra och vad dom säger och håll dig cool.

ha det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BD - 8 juni 2010 00:35

Jag har inte varit inne här på cirkus ett år. För tre år sedan var jag en mycket aktiv bloggare. Då var bloggagratis en färglös, mycket enkel sida som till och med en teknikdyslektiker som jag kunde förstå mig på. Nu loggar jag in och... WAAAAAAH. ...

Av BD - 24 januari 2009 14:13

Nu har jag bloggat även detta år.

Av BD - 15 mars 2008 00:54

Har ni någon gång känt att tystnaden är värre än vad alla trumhinnespräckande ljud i hela världen, kopplade till en riktigt köttig förstärkare, samlade i ett rum med kraftigt eko någonsin kommer att vara? Har ni någon gång känt att mörkret är värre ä...

Av BD - 16 augusti 2007 21:23

Det var länge sedan jag skrev här. Två månader sedan. Det känns som en hel livstid. Som två epoker med en djup avgrund mellan sig. Jag har på något sätt glömt bloggandet i den gamla tiden, och nu är det försent att gå tillbaka och hämta det igen.   J...

Av BD - 27 juni 2007 18:19

Jag har varit en dålig bloggare men jag orkar inte bry mig. Egentligen fattar jag inte meningen med att blogga. Man bara skriver en massa skit och hoppas att någon intresserar sig för det.   Det har inte hänt så mycket att skriva om den senaste vecka...

Presentation

Omröstning

Livet är
 underbart
 överskattat
 helt okej
 ett mumintroll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards