Alla inlägg den 17 oktober 2006

Av BD - 17 oktober 2006 20:48

Hahaha, vilket skrattanfall jag fick när jag läste mitt senaste inlägg. Sorry, men jag fick ett allvarligt anfall av präktighet, det är Annis fel! Ja, hon är tossig hon! Tossig är nog det skönaste ordet som finns. Nej, nu ska jag vara lite tossig och gå och kolla på TV. Jag är slav under Desperate Housewives.

Av BD - 17 oktober 2006 16:18

Här kommer min (förhoppningsvis) långa "Jag älskar"-lista! Jag har funderat över en del saker som berör livet rent allmänt, och igår natt besämde jag mig för att jag ska börja ge världen mer kärlek. Låter klyschigt, jag vet! Men jag tror att det är bra för mig, och säkert för många andra också. Så det första steget på vägen är att jag ska fundera över vad/vilka jag älskar i nuläget. Okej, var beredd på att det kan vara en hel del små skitsaker som jag älskar, och vissa kanske anser att "älskar" är ett för starkt ord för att beskriva sina känslor till en sak. Men men, jag har sagt det förut, det här är min blogg! ;)Okej, let's go!Jag älskar min familjVad vore jag utan dem? Min mamma, min pappa och min lillebror är inte bara en viktig del av mitt liv, de är en viktig del av mig. Jag älskar mina vännerSamma sak här som med familjen, jag skulle inte vara jag utan mina kompisar! Tänker inte nämna några namn, för jag kommer säkert glömma någon och då blir det inte bra stämning i gänget ;PMen jag älskar er!Jag älskar min släktInte alla kanske, vissa har jag aldrig träffat, men jag tycker det är mys med släkt alltså! Man behöver ju inte umgås 24/7, jag har en massa släkt i USA som jag träffar kanske en gång vart femte år eller så, men dom är fortfarande min släkt. Vi är alla från samma släktträd eller vad det nu kallas.Jag älskar min sängDen är mitt hem, min religion, min vän dygnet runt, året runt. Åh, jag bara älskar den, den är lagom fluffig med lite bounce i. Om jag fick bestämma skulle jag bo där och aldrig kliva upp.Jag älskar min datorÄr inte riktigt lika datorberoende nu som jag var förut, men jag kommer alltid ha en stark relation till datorer :PJag älskar technoEtt liv utan musik är som en TV utan färg. The soundtrack of my life is techno! Jag har alltid älskat och kommer alltid att älska elektronisk musik. Forever. Jag älskar min TVPrison Break, Desperate Housewives, Weeds, Baywatch, Joey, 100 höjdare, AFV med flera... Var jag datorberoende förut så är jag TV-beroende nu. Tragiskt.Jag älskar matJa, det är sant. Jag älskar verkligen att äta! Skulle jag inte träna så vet jag inte vad som skulle hända... hehe.Jag räknar in godis och sånt i den här kategorin också. Jag är lite smått addicted to Seven Eleven's Brownies just nu! Dom är bara såå goda, speciellt när dom är helt nygjorde och liksom helt varma och mjuka... ååh shit, nu blev jag jävligt sugen på en. Nu kan jag inte hålla på och skriva så mycket mer, har läxor att göra. En sak jag inte älskar är skolan! Puss & Kram, jag älskar alla er som läser min blogg!

Presentation

Omröstning

Livet är
 underbart
 överskattat
 helt okej
 ett mumintroll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards