Alla inlägg den 8 februari 2007

Av BD - 8 februari 2007 16:20

Jag är trött och hungrig.Idag var en ganska jobbig dag i skolan. Först uppsatsskrivning i tre timmar och sedan franska hela eftermiddagen. Franska är jätteboro. Jag fattar inte hur jag ska stå ut med det tre år till på gymnasiet.Jag har lite ångest över mitt gymnasieval. Jag behöver höja mitt betyg i något ämne för att vara säker på att komma in på Södra Latin, annars blir det Nacka och då dör jag på riktigt. Alla andra verkar så säkra på sina val, som Lillis till exempel. Hon har bestämt sig för L'Estradska, det gjorde hon väl redan i åttan kan man gissa. Och Victoria med. Varför är det bara jag som inte kan bestämma mig?Såhär har mina tankar gått kring gymnasievalet:Södra Latin är en bra skola.Södra Latin är en töntskolaEnskilda kanske inte är så dåligt ändåEnskilda är SÄMSTNorra Real verkar braNorra Real har en död flodhäst på väggenJag vill gå på NackaJag vill gå på KärrtorpJag vill gå på NackaJag hatar NackaJag vill gå på Södra Latin för alla där är vänsterJag vill gå på Södra Latin för det verkar mysigtSödra Latin är en töntskolaSödra Latin for life.Förvirrande? Ja, något.

NP

Av BD - 8 februari 2007 10:50

Nu är jag klar med mitt nationella prov i svenska. Det gick ganska bra tror jag. Nu orkar jag inte skriva något mer, jag har för fan precis skrivit sju sidor på NP. Dessutom laggar tangentbordet. aaahHejdå.

Presentation

Omröstning

Livet är
 underbart
 överskattat
 helt okej
 ett mumintroll

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards